fredag 31 december 2010

Nyår....

Nyår igen... dom kommer oftare och oftare tycker jag.
Jag gillar inte nyår alls.... Nyår är alltid årets kallaste jävla kväll.
Jag fattar inte vem som kom på att tjejerna ska ha klänningar och nylonstrumper och gärna pumps på årets kallaste nattjävel...
Min vän tycker att jag ska se på just den här nyår med nya ögon... så jag börjar mitt mantra.
Det blir en varm å skön nyår utan köldskador... det blir en varm å skön nyår utan kölskador.
Idag vaknade jag med inflammation i hela höger armen... åhh jag ser såå fram emot denna varma kväll utan hets och stress... ;)

Men nog med gnäll.. nästa år är mitt år. Jag känner det på mig. Igår satt jag och gjorde en lista på alla länder jag ska besöka och alla saker jag måste göra innan jag dör... Nästa år ska det börjas och pricka av. Jag känner mig exalterad planer planer planer..
gud välsigna er i denna kalla nattajävel och ni som förfryser skicka er lista till mig så kan jag kanske bocka av några av era länder med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar