onsdag 16 februari 2011

Rånad by Ginger.

Igår skulle jag gå ner och mata rådjuren, ser en lapp i trappen om att vi har haft inbrott i våra förråd i källaren. Givetvis är mitt förråd uppbrutet.
Jag står och stirrar in på mina saker som är omkullvälta, utspridda och förstörda.
Det är ett stort hål där något ska ha stått, jag kliar mig i huvudet och tänker febrilt vad det är som är stulet. Då slår det mig, helvete min stora svarta väska med mina 8 Levi´s jeans som jag sparat på för att lillebror ska kunna ärva när han blir stor och häftig.

Imorse när jag skulle gå ner och fotografera förödelsen så springer jag på grannen.
HON HAR PÅ ALLVAR SETT TJUVEN BÄRA UT MINA SAKER I MÅNDAGS KL 0915 MEN INTE VÅGAT GÅ UT.... VAD HÄNDE MED RING POLISEN ??????

Jag blir såå jävla trött, hon såg den rödhåriga killen med det stora röda skägget ta sig in, hon hörde när han gick lös med kofoten och hon såg honom gå med mina saker and she did nothing.

Jag frågade om hon hade ringt polisen sen och anmält det, Nä det hade hon inte för hennes saker var inte stulna. Så det e så vi jobbar i dagens samhälle.... kommer det en fukking Ginger klara dig själv....

jag säger bara uschhh och schhhas till er båda Ginger och Stupid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar