lördag 26 februari 2011

InlärningsSvårigheter???

Det är synd om folk med inlärningssvårigheter, det är ännu mer synd om folk som måste jobba med människor som lider av dessa svårigheter. Mest av allt är det jävligt synd om mig.

Då kanske man kan tänka så... åhh undra varför det är mest synd om henne. Det är för att jag är perfektionist måste göra allt rätt, det ligger i min natur jag går i terapi för det.

När jag då ska utföra en uppgift med någon annan och denna annan inte fattar sin uppgift så måste jag således utföra även inlärningssvårighetens arbete...

Jag lär dig gärna, EN gång. Förstår du inte ?? FRÅGA.. då visar jag dig igen.
Men om jag visat förklarat och du nickat lite och sagt jaja och sen inte fattar och du inte gör ditt jobb, eller om du bara är lat respektlös och inte har någon som hellst jävla aning om vad arbetsmoral är..... get the fukk away.
Ingen gillar någon som åker snålskjuts.
Att sen den som lider av inlärningssvårigheter eller bara är idiot förväntar sig att livet ska serveras på silverfat... jag e skit ledsen, it don´t. Så tyck gärna att jag är gnällig och tjatig.
det hela bottnar i att om du hade kunnat ditt jobb så hade ingen någonsin behövt säga till dig.

Alla kan göra fel och alla kan glömma, men man bedöms efter sin högsta lägsta nivå.
Och om man har lägre högsta nivå än jag har lägsta nivå och jag måste jobba för två då blir jag inte bara jävligt arg och irriterad utan jag blir stressad.

Stress är min Akilles häl, så var en sopa men var det NÅNANNANJÄVLASTANS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar